Logo1 Logo 001

Pogosto zastavljena vprašanja

Vprašanja:

Kako lahko kupim izdelek?
Kako vam zagotovimo varen nakup?
Kaj pomeni popolna podpora pri nakupu satelitske navigacije?
Zakaj se razlikujemo od drugih?
Ali so navigacije prilagojene slovenskim uporabnikom?
Kaj vsebuje prodajna cena?

Kako lahko kupim izdelek?

1. POSTOPEK NAKUPA
Na spletni strani lahko izbirate med najmanj 500 izdelki satelitske navigacije in pripadajoče opreme.

Najprej izberite želene izdelke tako, da jih oddate v košarico s klikom na povezavo ‘DODAJ V KOŠARICO’.
V košarico lahko oddate več artiklov hkrati.

Ko se odločite nakup zaključiti, nadaljujte “K BLAGAJNI”.

NAROČILO SE ZAKLJUČI V NASLEDNJIH KORAKIH:

1.1. PREGLED NAROČILA

Na strani za pregled naročila lahko preverite izbrane izdelke in jim spreminjate količino.

1.2. NAČIN PLAČILA

Nadaljujte in pritisnite “IZBERI NAČIN PLAČILA”.

Če ste že kupovali v naši spletni trgovini se morate najprej prijaviti z Uporabniškim imenom ali E-naslovom in Geslom, ki ste ga prejeli ob prvi registraciji.

Če prvič kupujete v naši spletni prodajalni, se je potrebno najprej registrirati. Izpolniti je potrebno vsa zahtevana polja in pritisniti “REGISTRIRAJ SE”.
Na vaš elektronski naslov vam bomo nemudoma poslali uporabniško ime in geslo, s katerima se boste prijavili v našo spletno prodajalno.
Uporabniško ime in geslo boste lahko uporabljali tudi pri novih nakupih.

Po uspešni registraciji lahko izberete način plačila:

• po povzetju (plačilo v gotovini ob dostavi blaga)
• po prednaročilu z nakazilom na podjetje Gepoint d. o. o.(poslali vam bomo ponudbo oz predračun po e-pošti ali sms-u)

Tu lahko spremenite tudi naslov prejemnika računa.

1.3. NASLOV ZA DOSTAVO

Nadaljujte in pritisnite “IZBERI NASLOV ZA DOSTAVO”.

Tu lahko preverite naslov in izberete način dostave:
• redna dostava (v dopoldanskih urah, cena za dostavo 4,00 € do vrednosti nakupa 180 €)
• osebni prevzem v poslovalnici v Kopru oz. po dogovoru

1.4. PREVERI NAKUP

Nadaljujte in pritisnite “PREVERI NAKUP”.

Pred dokončno potrditvijo nakupa lahko preverite celotni nakup.
Lahko napišete vaše dodatne predloge v rubriko “Dodatne prošnje in zahteve”

1.5. ODDAJA NAROČILA

Za nadaljevanje morate označite, da se strinjate s pogoji poslovanja in da se strinjate s plačilom (tretji odstavek 43c člena ZVPot.

Nadaljujte in zaključite nakup s pritiskom “ODDAJ NAROČILO”. Nakup je tako zaključen.

Po oddaji naročila vam bomo po elektronski pošti potrdili, da smo ga prejeli.

V podjetju Gepoint d. o. o. (v nadaljevanju prodajalec) bomo oddano naročilo prejeli v obdelavo,
preverili čas dobave želenih artiklov in naročilo skladno s splošnimi pogoji poslovanja čimprej obdelali.
Po elektronski pošti vam bomo poslali ponudbo ali obvestilo o dostavi.

Če z nakupom niste zadovoljni, lahko blago v roku 14 dni od datuma dobavljenega blaga zavrnete,
mi pa vam bomo vrnili vrednost kupnine pod pogoji, ki jih navajamo pod rubriko “Vračilo blaga”







Kako vam zagotovimo varen nakup?

Podjetje Gepoint d.o.o. se ukvarja izključno s prodajo satelitske navigacije. Kupec, ki bo kupoval preko spletne prodajalne satelitska-navigacija.si prejme ob nakupu celoten servis vzdrževanja, kar pomeni da mu pripada svetovanje pred in po nakupu. Po nakupu zagotavljamo kupcu brezplačne nadgradnje programa in nadgradnjo kartografije* (*kartografijo je potrebno pri določenih proizvajalcih dokupiti).

Kupec ima možnost v garancijskem roku uveljavljati garancijo skladno s pogoji, ki jih postavi proizvajalec navigacij in zakonom o varstvu potrošnikov ki velja v Republiki Sloveniji.

V kolikor niste zadovoljnji z nakupom lahko naprave v roku 14 dni zavrnete, mi pa vam bomo povrnili denar v skladu ZVPot in Splošnimi pogoji poslovanja.






Kaj pomeni popolna podpora pri nakupu satelitske navigacije?

Satelitska navigacija je specifičen izdelek, ki ga je možno učinkovito uporabiti za različne namene. Deluje kot računalnik, zato ga je potrebno pravilno nastaviti in pripraviti za uporabo. Pred prodajo izdelek skrbno pregledamo in nastavimo za slovenskega kupca. Namestimo zadnjo različico programa, ki podpira čim boljšo delovanje navigacije.

Predvsem za cestne navigacije velja poudarit, da se ceste neprestano gradijo in spreminjajo zato ponujajo proizvajalci navigacij najrazličnejše obnove kartografije. Le-te so na razpolago navadno vsakih 6 mesecev. Naši kupci bodo stalno obveščeni o teh spremembah (te so lahko brezplačne ali pa tudi plačljive – odvisno od proizvajalca navigacije in nadgraditve kartografije), prav tako pa bodo obveščeni o raznih novostih nadgraditve osnovnega programa in dodatne opreme.






Zakaj se razlikujemo od drugih?

Zaposleni v podjetju Gepoint d.o.o. delamo že vrsto let na področju razvoja in prodaje satelitske navigacije. V podjetju se zavzemamo, da svojim kupcem ponudimo najboljšo navigacijo glede želje in potrebe zato smo:

Ali so navigacije prilagojene slovenskim uporabnikom?

Navigacije pred prodajo vedno dobro pregledamo in testiramo. Večina navigacij deluje v slovenskem jeziku – pisno in govorno in le-te primerno nastavimo.

V zadnjih letih so navigacije uporabne tudi na področju Slovenje saj imajo navadno instalirano kartografijo Slovenije (pred nakupom navigacije si poglejte rubriko »Kartografija«, kjer je natančno opisana digitalna karta, ki jo prejmete ob nakupu). Določeno kartografijo je potrebno dokupiti.






Kaj vsebuje prodajna cena?

Z nakupom prejmete:

*navigacijo z pred naloženim programom in digitalno kartografijo (kot je navedeno za vsak izdelek posebej)
*osnovno opremo (najpogosteje to vključuje: nosilno ročico, napajalni kabel, USB kabel, adapter 220 V, slovenska navodila za uporabo)
*svetovanje pred in po nakupu
*možnost uveljavljanja garancije (skladno z garancijskim rokom proizvajalca)
*stroške dostave
*brezplačno nadgrajevanje osnovnega programa (nadgradnja cestnih kart je lahko za plačljiva)

Piškotki | © 2007-2023 Gepoint d.o.o. Vse pravice pridržane.
Gepoint d.o.o., Cesta na Brdo 77, 1000 Ljubljana, Tel.:00386 (0)41 607 517
e-mail: info@satelitska-navigacija.si
www.satelitska-navigacija.si
Silk ikone naredil FAMFAMFAM.